onsdag 6. januar 2016

En dårlig onsdag

I dag har jeg fungert skikkelig dårlig. Våknet først av den siste alarmen på mobilen min, slår de nemlig av i søvne... og da var klokken ti. Var stuptrett etter en dårlig natt, igjen, og ble liggende for å prøve å våkne skikkelig. Det tok meg nesten to timer før jeg i det hele tatt klarte å stå opp, begynte å skrive litt med en venninne på face og da gikk tiden:p

Tok meg en tur ut etter å ha fortært litt frokost og medisin, trengte litt luft og litt sol. Visste ikke helt hva jeg skulle gjøre men jeg dro inn til byen og gikk meg en tur. Startet på Bryggen og vandret rundt omkring og gikk oppover masse bakker i fjellsiden, vurderte Fløyen men holdt meg til Skansen. Der var det jo skøytebane! Det fristet veldig å stå på skøyer, det er jo veldig gøyt! Jeg har ikke hatt skøyter på beina på veldig mange år, har skøyter men de ligger hjemme hos mor og far et sted, håper jeg da! Vet forøvrig ikke hvor godt beina mine hadde likt å fått på seg skøyter igjen da, er nok noen muskler som hadde protestert høylytt, haha!:p


Gøyt med kamera med fargeinnstillinger, her på bare gult:p


Skansen Brannstasjon, nå tilholdssted for et buekorps, 
tror jeg da, var iallfall det før

Var ikke ute så veldig lenge da, var full av smerter i beina og ville hjem. Vel hjemme hoppet jeg i koseklær og pakket meg inn i ulltepper for det var veldig kaldt i leiligheten. Og siden har jeg slitt med å holde meg våken, men jeg klarte å ikke sovne! tommel opp for det! Ønsket er at natten blir litt bedre men jeg vet ikke om det skjer... mye som innhenter meg hele døgnet igjennom for tiden og det tærer på kreftene, og så er det jo de helsikes smertene i beina som ikke gjør ting bedre akkurat... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar