torsdag 21. januar 2016

Innkalling til nevrolog

Ting tar tid i Helse Norge, noen ganger veldig lang tid! Men i dette tilfellet tok det ikke like lang tid som man var forespeilet, iallfall ikke utifra opplysningene på nettet. Min ventetid på time hos nevrologen blir "bare" 12uker, nettsiden sa 16uker, så jeg slipper unna med fire, ekke verst det!:p Så i midten av april er det min tur, er jo egentlig lenge til, er jo etter påsken og midt på våren, men jeg har heldigvis en tid å forholde meg til. Vet ikke helt hva som skal skje men det er visst beregnet tre kvarter til timen. Tror jeg må spørre Solstrålen om hun vet hva som skjer på sånne undersøkelser, har nemlig lest noe om nåler inn i beina for å måle et eller annet... jaja, har heldigvis litt toleranse for nåler og stikk etter mye akupunkturbehandling.
Jeg vet ikke om nevrologen kan si noe om årsaken men jeg håper i det minste at han kan si at jeg har det jeg tror jeg har. Om ikke årsaken er klar så er det iallfall greit med en diagnose å forholde seg til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar