torsdag 28. januar 2016

I dag traff jeg endelig Bamse og Karamell igjen!<3
Det var veldig godt! jeg ble værende der i nesten tre timer, jeg snakket litt med Bamse når jeg kom, han gav meg en skikkelig bamseklem, sånne klemmer er de beste! er ikke alle som gir sånne men noen gjør det heldigvis. Bamse er den evige optimist på mine vegne og det er godt å vite!<3 Vi pratet ikke så veldig mye mer for det var mye som skulle gjøres der. Men det gjør ingenting, det holder lenge å bare kunne være samme sted som dem! Når jeg skulle gå fikk jeg litt penger av Karamell, de ble brukt opp på take-away pizza:D 

Jeg sov forresten godt i natt, eller, litt bedre enn det søvnen har vært i det siste! Fikk ny resept på sovemedisin av Solstrålen på mandag og jeg husket heldigvis å stikke innom apoteket på tirsdag. I går kveld fant jeg ut at jeg skulle ta en imovane rundt klokken ni da jeg har en tendens til å ikke bli trett før det har gått en stund. Faktisk var det veldig lurt! jeg var i seng rundt klokken halv elleve (faktisk litt før tror jeg) og sovnet relativt fort! Jeg sov, sannsynligvis uten å våkne, frem til det tikket inn en melding kvart på ni i dag morges, hadde det ikke vært for den hadde jeg nok sovet enda lengre. Var langt ifra uthvilt så jeg hadde sikkert hatt godt av å sove litt til. Jaja, fra nå av skal de pillene taes tidlig, helst rundt klokken ni, da sovner jeg i halv-elleve-elleve tiden tipper jeg, det er perfekt!

På vei hjem i ettermiddag kjøpte jeg meg en skallbukse, trenger en regntett bukse når jeg skal ut og gå, iallfall når jeg skal på tur, sånn som etter timene hos Solstrålen. Det er nemlig ikke så veldig gøyt å bli kliss våt og gå våt i flere timer. Har ikke skikkelig vanntette sko men jeg har gore-tex joggesko og vinterstøvler for ekstra kalde og våte dager, det får holde siden det ikke er snakk om mange timers-tur!:p Så på mandag er jeg klar for å gå i skogen etter timen hos henne, sannsynligvis da, kan godt hende det ikke blir noe av, kommer an på humør og energi og alt mulig:p Buksen skal iallfall være med i sekken for da har jeg ingen unnskyldning om det skulle regne siden den allerede er med, hihi:p

Ellers har dagen vært så som så, er sliten og har null energi for tiden, beina tar det lille jeg fortsatt har... Menmen, i morgen er det endelig fredag og helg! Fredag betyr at jeg må trene da men det trenger ikke å ta så lang tid, kan hoppe og sprette litt foran tv`en med nintendoen eller så kan jeg se om den blå ballen gidder å bevege på seg, haha:p

Nå er det criminal minds og så er det rett i seng for min del (planen iallfall, spørs om det blir slik:p)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar