fredag 1. januar 2016

Julen er pakket bort

Jeg har startet året med å pakke ned julen rett og slett! Juletreet ble tømt for pynt, delt opp og pent lagt ned i esken sin, julepynten er blitt omhyggelig og forsiktig pakket ned i kassene (hvorfor er det sånn at jeg alltid ender opp med å ikke ha nok bobleplast til pynten hvert eneste år?:p). Hadde egentlig tenkt å vente til søndag men så begynte ryggen min å protestere litt og jeg trengte noe å gjøre på. Jeg har også vært så flink at jeg tok med meg juletreet, en kasse og en trillekoffert ned i boden og satt det på plass der, kunne fint ha tatt et par dager og opptil en uke før det ble gjort. Nå er det bare julestjernen i vinduet, en julenisse-telys-holder og litt småpynt igjen, det skal få være fremme litt til:) Var litt deilig å få det vekk, selv om det har vært litt koselig å ha det fremme også da. Men jeg trenger ikke å være midt oppi noe som kan trigge meg mer enn nødvendig! Så kan jeg heller ta fram andre fine duker og ting å ha på bordet og sånt:)

Nå har jeg faktisk bestilt take-away pizza med hjemkjøring, egentlig kunne jeg fint ha gått og hentet den selv for jeg hadde bare hatt godt av litt luft. Men området der resturanten ligger er ikke så kjekt å gå i når det er mørkt, spesielt ikke alene for en som ikke liker mørke øde steder... Så da blir det litt dyrere, men det får heller bare være når jeg har brukt halve ettermiddagen på å bestemme meg for om jeg ville ha pizza eller ei:p 

Håper du har hatt en fin start på det nye året!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar