søndag 31. januar 2016

Januar er straks over

Puuh, januar er straks over og februar står der klar med sine ubrukte og nye dager! Det er den siste vintermåneden og for hver dag som går så blir det lysere. Snart kan vi vinke og ønske våren velkommen!
Januar har vært full av tøffe og tunge dager, men det har også vært noen (ytterst) få gode lysglimt, heldigvis!

*Det beste har vært den vakre vinteren med kulden, snøen og trygge vann og leke på, og alle de flotte fotomotivene som har dukket opp på min vei, her er et par:)






*Det koseligste har vært timene hos beste Bamse og Karamell og ikke minst alle de gode og varme klemmene de gir, det er så innmari godt å ha dem i livet mitt<3

*Det tryggeste har vært timene hos Solstrålen, det er den stunden i uken hvor jeg kan slappe av og føle meg helt, helt trygg, ta en pust i bakken. Hun gjør så mye godt for meg, klarer å hale meg opp gang etter gang fra gjørmen og dypet, hun klarer å stoppe berg- og dalbanen i perioder når ting blir for ille, hun er rett og slett som Polarstjernen!<3

*Det positive var brevet fra Haukeland med innkalling til nevrologisk, at det skjer ting i saken min og at jeg har klart å trene hver eneste fredag på egenhånd.

*Det verste, vanskeligste og tøffeste har vært smertene i beina og at medisinen ikke har funket, alt det vanskelige som hører ptsd'en til, at en i nær familie har fått vite at h*n har en lungesykdom - kan heldigvis leve veldig fint med behandling, at jeg har lite energi og dårlige netter +++

Hva februar vil gi er ikke godt å si, men jeg håper og ønsker på litt lettere og bedre dager! Kanskje jeg endelig kan få starte opp hos Humlen? det hadde iallfall vært veldig kjekt! og så hadde det jo vært veldig kjekt med mer av det fantastiske vinterværet vi var så heldig å få oppleve de dagene det var her! Gjerne så kaldt at isen legger seg på vannet og at jeg kan gå på skøyter, uten skøyter, og lage flere snøengler!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar