onsdag 13. januar 2016

Jeg lurte bittelitt på om det stemte at jeg hadde blogget i natt, måtte inn og sjekke og det stemte jo at jeg hadde gjort det. Brutt Solstrålens søvnhygiene-regel nr 1, ikke bra! Men jeg endte opp med å stå opp enda en gang, da var klokken 03.38... gikk inn i stuen, skrudde en liten lampe på, satte på radioen og fant strikketøyet. Ble sittende til klokken fire, da var jeg, om mulig, enda trettere, men sovnet jeg? nei, var ikke snakk om å få søvn med det første. Sovnet heldigvis til slutt da men så våknet jeg fordi jeg måtte på do og når jeg la meg igjen lå jeg våken, igjen...

Fryktelig tøft å våkne klokken halv ti men en time senere klarte jeg å komme meg opp. Dagen har vært bedre enn fryktet når det gjelder trettheten, har faktisk ikke blitt trett før nå i kveld, var nemlig veldig redd for å sovne i ettermiddag. Fått klippet meg har jeg også, det var deilig! 
Nå har jeg tatt sovemedisin og skal straks finne sengen, håpet er en skikkelig natt søvn for ukens første dager har vært tøffe nok om nettene ikke skal ødelegge de også...

Resten av uken er nesten planløse, skal bort en natt i helgen men det er ikke noe jeg kan avlyse, så jeg får bare stå over han som Fru Klem ville ha sagt! Satser på at det blir kjekt, det er jo det som er planen!

God natt og sov godt!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar