fredag 1. januar 2016

En "festlig" natt

"Theeeeeerrrreeeesssseeee! kom igjen dååå! du vet at eg elskar deeeg! vær såå snill! Theeeeeerrrreeeessseee, vær så snill! slipp meg inn! du har jo alle klærne mine, vær så snill, Theeeeeerrrrreeeessse! Eg vil jo bare ha deg joooo! og eg elskar deg, det vet du jo!" sa en meget dritings bergenser i natt og jeg våknet dessverre av ham... Vet ikke helt hvor lenge han holdt på men det var en god stund. Han stod altså midt ute i regnet og ropte skikkelig, han skulle tydeligvis ha tak i en dame som bor i samme blokk som meg. Om hun var hjemme eller ei vites ikke, tror hun var det siden han ikke gav seg med det første. Jeg håper han kom seg i hus og at han får ordnet opp med Theeeeeerreeeesssseeee`n sin.
I tillegg til han var det også mye annet festbråk i området, folk befant seg tydeligvis på tak og terrasser. Jeg ble etterhvert så desperat etter søvn og ro at jeg til og med ringte politiet, men de tok ikke telefonen, var kanskje like greit da de visstnok har hatt det fryktelig travelt i natt etter hva avisene skriver. Men det var helt fryktelig å høre på for det gjallet i hele området! Så den første natten i det nye året ble rimelig oppstykket for min del, jeg våknet ikke før rundt klokken elleve, først i ett-tiden fungerte jeg skikkelig...:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar