fredag 5. mai 2017

Deilig dag!

Dagen i dag har vært veldig deilig! Jeg kom meg ut på tur og gikk til Humleplassen etter at jeg hadde vært hos Fysio-damen! I sekken hadde jeg både solhatt, kamera, piknikteppe, cola, rundstykke, ullsokker og det aller viktigste - nemlig en bok! Ullsokkene hadde jeg med meg fordi planen var å vasse, da er det jo greit å kunne ha noe varmt på beina i tilfelle de ikke syns solen varmer nok. Men det gjorde de faktisk, det holdt med solen, men man vet jo aldri når det gjelder beina mine:p Og jada, jeg vasset også, kaldt men deilig!

Etter at jeg hadde vasset, det var det første jeg gjorde når jeg kom frem nemlig, var det frem med teppet og bok, skulle egentlig lese men jeg la meg ned istedenfor og nøt solen, fuglene, vinden, padde-kvakkingen og fossen. Det ble lest litt også men ikke så veldig mye, det beste var bare å ligge der og høre etter på alle de vakre lydene. Farge fikk jeg også, dessverre var den rød men den er foreløpig bare kommet på nesen, hihi:p 


Nå er jeg veldig sliten, men for engangs skyld så er jeg sliten på en litt mer god måte enn det som er vanlig. Humleplassen og solen har virkelig gjort meg godt i dag, men likevel er jeg veldig glad for at det er helg!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar