onsdag 10. mai 2017

En psykolog med magiske evner!

Humlen har magiske evner rett og slett! 
Sist avtalte vi å gjøre litt yogaøvelser i timen i dag, planen var å se om det kom opp noen følelser eller tårer slik det gjorde hos Sommerfuglen sist jeg var hos henne. Hun fikk vite om nakken min og vi tok selvfølgelig veldig hensyn til den. Til å begynne med klarte jeg ikke å bevege så veldig mye på hodet mitt, men når timen var over og vi var ferdig med yogaen klarte jeg det betraktelig bedre enn før vi startet! Jeg var "dopet" ned på paracet som jeg hadde tatt like før jeg gikk hjemmefra sånn at de hadde virkning mens jeg var hos henne, uten det hadde jeg nok klart enda mindre enn hva jeg gjorde. Når jeg gikk derfra hadde jeg en vanvittig god følelse i hele kroppen, spesielt nakken, og det var så deilig! Det beste av alt er at den følelsen sitter i fremdeles! Og smertene er betraktelig mindre enn det de var for fire timer siden!

Det var ikke så veldig mye som kom opp,  så vi fikk ikke tak i hva det eventuelt kunne ha vært. Istedenfor kjente jeg meg veldig trygg og avslappet, det er forøvrig ikke så vanskelig hos Humlen for hun er jeg veldig trygg på, og så har hun en veldig god innvirkning på meg da! Nå er det to uker til neste gang jeg har time hos henne, for som hun sa så har ikke hun planer om å være på kontoret neste onsdag, da er det jo 17.mai:p

Nå skal jeg eeh, tja, si det! tror jeg skal spise litt middag rett og slett, så skal jeg glo på tv og strikke litt, er nesten ferdig med et veldig skjønt prosjekt nemlig, bare bare noen få deler igjen før jeg kan avslutte det, trro det kommer til å bli råkult:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar