fredag 5. mai 2017

En Trøtt Tulling Tusler Til Sengs

Vel, Live er trøtt og hun begynner å tulle, da er det like greit å gå og legge seg! Jeg har bare sullet vekk kvelden og hva har jeg gjort? tja, si det! glodd på tv og eeh, ja, forsøk på å skrive. Jeg prøver å skrive, jeg har veldig lyst til å skrive en eller annen historie men det stopper veldig fort opp, om jeg i det hele tatt klarer å komme i gang! Å skrive er herlig og fantastisk, jeg elsker jo å skrive! Det har jeg gjort siden jeg gikk på barneskolen! 

Klasseforstanderen vår der var en sånn skriver, han satte oss i gang med en felles start og så fikk vi skrive videre hver for oss. Skrivebøkene våre var veldig tykke og fulle av historier, dessverre har jeg ingen av de lengre, det er kanskje like greit egentlig. Sånn fortsatte det dessverre ikke på ungdomsskolen, der ble det mindre skriving på en måte, samtidig som det ble mer. Der var det så mye annet som også skulle læres, der kunne ikke andre fagtimer byttes ut til fordel for en skrivetime. Det kunne det vel egentlig ikke på barneskolen heller, ikke husker jeg om det skjedde heller da. Frøken My fikk gjennomgå mine historier, jeg har noen av de fremdeles, men dessverre ikke selve oppgavene som kunne ha gitt meg noen ideer. Ideer har jeg ikke så mange av nemlig, iallfall ikke nå, er nok litt for sent på kvelden. Problemet er bare at det er gjerne da skrivekløen kommer... Kanskje jeg kan få Humlen til å gi meg en skriveoppgave? hun liker å skrive hun også nemlig:p Hmm, tror jeg må spørre henne til uken!

Og nå har tullingen Live tullet vekk enda mer på å skrive dette her samtidig som hun har glodd på tv... det er jo forresten nettopp dette her jeg ikke skal gjøre rett før jeg legger meg! Tv og mac og mobil og nettbrett og ja, alt som er sånne skjermduppedingser er jo en fy-ting når man har tenkt å legge seg innen kort tid, bare å spørre Solstrålen og Humlen det!:p Men de har jo forøvrig veldig rett i det da! Jaja, til mitt forsvar så tar det iallfall 30min før jeg er i seng fra jeg har klart å løsrive meg fra macen og tven!

Nei, nå er det nok for i kveld! God natt alle sammen!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar