fredag 26. mai 2017

Yoga-fredag

Det ble ikke noe peppes til middag i går, derimot ble det ca. 40min med søvn på sofaen - ikke lurt!!! Men jeg har visst litt problemer med å lære meg akkurat det der virker det som! Jaja, det er uansett betraktelig bedre enn hva det var for bare et år siden, da kunne jeg gjerne finne på å sove middag, om ikke hver dag, så iallfall de fleste dagene i løpet av uken! nå er det kanskje en gang i uken det skjer, men det kan også gå flere uker uten at jeg sover på ettermiddagen. 

I formiddag var jeg på yoga med fantastiske Sommerfuglen! Vi drev med kraftige hofteåpnere, blant annet så lå vi i frosken, men det var ikke barebare å komme seg i den stillingen. Jeg kjente jo absolutt ingen strekk! Men så kom Sommerfuglen for å hjelpe, hun bad meg om å flytte beina enda lengre utover, i tillegg fikk jeg slippe å flekse anklene mine, da ble alt litt lettere, i tillegg bygget hun meg opp med både klosser og bolster:p Da kom det heldigvis litt tegn fra kroppen om at den ble litt strukket, men jeg tror de andre kjente det mye mer enn meg:p Sånn er det når man ikke kjenner ting i beina lengre!:p Sommerfuglen skal ut og reise, hun skal ta mer yogautdannelse og blir vekke i flere uker fremover. Så siden hun tar sommerferie tar også jeg sommerferie fra yogaen der, hun har en som skal holde yogatimer noen dager i uken men jeg velger å spare resten av klippene jeg har igjen til hun er tilbake.

Etter yogaen dro jeg til byen og kjøpte litt mat, kjøpte også en bok av Kristin Oudmayer - Fordi jeg fortjener det? men jeg lurer litt på om jeg har den boken fra før av, syns nemlig jeg har lest den, iallfall noen av historiene. Så jeg må rett og slett lete litt og se om det stemmer eller ikke. Jeg traff på en veldig koselig bussjåfør når jeg skulle hjem igjen og han var veldig pratesyk og ikke minst veldig engasjert i alt han var interessert i, så jeg fikk høre både det ene og det andre, men det var bare koselig da:)

Nå skal jeg ut på handletur med Pinnsvinet, er jeg heldig så er hun i kjørehumør og da blir det en litt lengre biltur enn bare bort til nærbutikken:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar