onsdag 31. mai 2017

Tur og vårens siste dag

Værmeldingen var lovende i flere dager men i går var det plutselig bråforandring og regnet meldte sin ankomst for i formiddagen i dag. Det var ikke helt etter min plan altså! Humlen, vofsen hennes og jeg skulle jo gå på tur i solskinn! Men vi var forsåvidt litt heldige, det var stort sett duskregn og jeg gikk uten hette hele turen. Godt kledd var jeg også, faktisk litt for godt kledd så jeg måtte starte turen med å legge igjen fleecejakken i bilen. Hadde jeg ikke gjort det så hadde jeg smeltet vekk:p 

Humlen skulle jo tenke litt på hvor vi skulle gå på tur og hun kom med en skikkelig utfordring til meg, nemlig oppoverbakke! For å si det sånn, jeg har fryktelig dårlig kondis altså, det er det ingen tvil om!:p Toppen ble ikke nådd, det var forøvrig ikke noe mål heller da. Til tross for at jeg måtte ha en del pauser på vei oppover så kom vi oss opp i skogen og fikk sniffet inn den friske deilige skogsluften! Vofsen har forresten de herligste og deiligste ører jeg noen gang har kjent på, jeg fikk kose litt med henne<3

Vel hjemme igjen landet jeg på yogamatten og hadde en god stund der der med tøying og strekking. Så spiste jeg lunsj, hadde også to cookies igjen fra i går som jeg spiste, hihi:p Mens jeg satt i sofaen og leste ble jeg bare trettere og trettere og lurte fælt på hvordan jeg i det hele tatt skulle klare å holde meg våken frem til natten! Butikken ble redningen, da var det også lettet ute og solen skinte litt, egentlig hadde jeg tenkt å kjøpe middag men jeg klarte ikke å bestemme meg for hva jeg ville ha. Det eneste jeg klarte å få med meg fra butikken var pesto, cola og en ny tannbørste, hahaha!

I går kveld kjente jeg et ørlite stikk av vond hals, nå kjenner jeg dessverre det stikket litt bedre... jeg er derfor litt bekymret for at jeg blir syk, det har jeg nemlig ikke lyst til! Forhåpentligvis så skjer det ikke da! så derfor satser jeg på at det går over før det i det hele tatt bryter skikkelig ut!

Ooo, i morgen starter sommeren! Jeg skjønner ikke hvor våren har blitt av! Det ser faktisk ut som om sommerens 1.dag starter veldig bra! Forøvrig så tror jeg vårens siste dag slutter veldig bra og siden det er sol ute nå!:D

Nå skal jeg spise litt middag, vet ikke helt hva jeg skal ha men har flere alternativ så jeg klarer vel å bestemme meg til slutt:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar