mandag 22. mai 2017

Skogstur

I dag har jeg vært på deilig skogstur! Jeg lot vonde bein bare være vonde bein og la i vei, målet var nemlig Humleplassen og det er heldigvis ikke så veldig langt! Dessverre var det ikke så mye sol og se men det gjorde egentlig ikke så mye, det viktigste var at det ikke kom noe vått ned fra himmelen! I sekken lå kameraet mitt og planen var å ta bilder, det fikk jeg også gjort. Men som vanlig ligger kameraet fremdeles i sekken og jeg har dermed ingen bilder fra dagens tur å vise for øyeblikket:p



Når jeg kom hjem lå brevet fra avklarings-folkene og ventet på meg, jammen bra at de sendte melding for ellers er det ikke sikkert jeg hadde fått med meg innkallingen! Brevet ble nemlig skrevet torsdag 18.mai. Men hva er greia med å sende ut brev slik at det er fremme dagen før man skal møte opp egentlig? oki, nå fikk jo jeg vite om dette torsdag kveld men likevel da! Det lureste hadde jo vært å ta en telefon til meg og informere meg om det når jeg fikk så kort varsel! Jeg er veldig spent på hvordan det går i morgen og om jeg i det hele tatt har fått en lydhør veileder som klarer å sette seg inn i min situasjon! Og ikke minst en veileder som skjønner at det er snakk om både psykiske og fysiske ting her! Magefølelsen min er ikke så veldig god men den må bare legges til side og så får jeg heller avgjøre om den stemmer eller ikke når jeg går derfra. Det aller største spørsmålet blir vel om jeg i det hele tatt klarer å komme meg opp tidsnok! Dessverre må jeg gå ned, det oppdaget jeg nå, det går dessverre ingen busser som er frem til rundt 9... vet ikke helt om beina vil like det, de sliter fryktelig mye for tiden, tror 17.mai var litt for tøff for dem...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar