søndag 28. mai 2017

Vårens siste søndag

Dagen i dag har vært energiløs, har for det mest glodd på tv. Eller, jeg har faktisk lest mer enn jeg har glodd på tv:p Leste ut en bok så nå har jeg bare tre stykker igjen, hjelp, hvordan skal det gå?:p Og så har jeg skravlet en god time med Pinnsvinet, hun hadde ikke gjort så mye annet enn å glo på tv hun heller:p

I morgen har jeg timeplanen full, først skal jeg til polizen og skaffe meg nytt pass, er jo greit å ha i tilfelle jeg finner ut at jeg skal en tur utenlands! Og så skal jeg møte en veileder på dette herne avklaringsgreiene til NAV, dessverre aner jeg ikke hvor lenge det møtet skal vare. Vi fikk beskjed om å ta med cven vår, så den har jeg prøvd å skrive ut fra nav.no men det var bare mislykket, ikke fant jeg ut hvor jeg skulle fylle ut frivillighetsarbeid heller. Sååå da endte jeg opp med å skrive den selv sånn at jeg kunne få det med:p Det blir grådig spennende å høre hva fyren har å si! Er han forståelsesfull eller fullstendig håpløs? må jeg virkelig fylle 30 timer i uken med innhold som må gjøres? eller er det greit med to timer i uken? skjønner han at jeg er syk? eller er han av den typen som må se tydelige tegn for å tro på at man har en fysisk sykdom? Vurderer litt å gå med disse afo´sene mine men tror jeg dropper det, beina liker ikke å bruke de og så får jeg bare masse vannblemmer fordi alt klemmer og gnager. Håper jeg slipper å gi fyren en leksjon om CMT, hadde vært veldig greit om han har lest seg opp på egenhånd! 

Nå skal jeg krype til sengs, tror jeg da, så på Beck men gadd ikke å se ferdig, vet heller ikke hva jeg syns om han nye nordgubban som er med, enten så får han snakke norsk eller så får han snakke svensk altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar