torsdag 25. mai 2017

En lat himmelsprett-dag

Denne dagen blir en sånn skikkelig lat dag! det har vært litt mye som har skjedd den siste uken så jeg velger å legge inn en fullstendig rolig dag i dag, er ikke så vanskelig når det både er helligdag og regnvær ute!:p 

Hva jeg skal finne på vet jeg ikke helt da, nå er jo klokken straks halv tre, jeg har bare sullet vekk formiddagen til å glo på tv og stirre på regnværet:p Mulig jeg skal starte på skriveprosjektet mitt, drømmen er jo å gi ut en bok og Humlen er en som heier på meg på akkurat det:p Hun får fremdeles logg av meg som jeg skriver fra uke til uke, i går sa hun at hun egentlig ikke trenger det lengre fordi hun har kartlagt meg ferdig, men hun syns det er en fornøyelse å lese det jeg skriver og da er det jo bare gøyt å levere logger til henne!:D

Vurderer litt å ta en tur ned på peppes og kjøpe en pizza, jeg har lyst på noe godt til middag men verken fryseren eller kjøleskapet inneholder noe veldig fristende dessverre. Og gjør jeg det så får jeg jo meg en luftetur, noe jeg nok har godt av!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar