onsdag 24. mai 2017

Onsdag 24.mai

Telefonabbonement-selskapet mitt bytter dessverre over til Telia og i den forbindelse får alle kundene nytt sim-kort samt en dato med klokkeslett for når dette skal taes i bruk. I dag var det min tur, jeg skulle jo selvfølgelig sitte på et busstopp akkurat kvart på tolv men valgte å knote med det likevel. Dessverre tenkte ikke jeg over at det ikke var samme pinkode på det nye sim-kortet som på det andre og tastet inn koden jeg har hatt i mange år, det var jo feil! Men hvor var den nye koden? det stod ingenting om det i brevet jeg hadde fått sammen med sim-kortet og jeg ante ikke hvordan jeg skulle finne det. Så derfor knotet jeg litt mer og pjåtet det gamle inn igjen sånn at jeg kunne ta kontakt med selskapet og be om hjelp, meeeen det hadde jo selvfølgelig sluttet å virke og jeg var kommet like langt... Men heldigvis sjekket jeg meldingen jeg hadde fått, der stod det at pinkoden var å finne bak skrapefeltet på sim-kortet og da var det bare å finne et kronestykke og skrape igjen. Og dermed fikk jeg telefonen på, til slutt, og da virket den heldigvis!:p

Etter at jeg hadde fått telefonen i gang igjen hadde jeg endelig time hos Humlen igjen! Vi hadde på oss lignende klær, hahaha! jeg har nemlig hermet litt etter henne, hihi:p vi er litt like i klesstilen, hun har nemlig hermet etter meg en gang hun også:p Hun hadde vært på shopping og gikk i grådig kule klær, buksen hennes var superkul men dessverre for meg er den kjøpt på et marked i utlandet, butikken jeg har funnet min i har dessverre bare ensfargete. Men om jeg drar til Oslo i sommer skal jeg sjekke ut markedet som pleier å være på Grünerløkka, eller, jeg vet ikke om det eksisterer lengre men før var det iallfall det der innimellom. Om ikke så finnes det vel innvandrerbutikker eller yogastudioer som selger sånne klær:p

Det var en veldig god time til tross for alle tårene som fosset ut av øynene mine! Vi snakket om det som skjedde på fredag når jeg gikk forbi en lærer fra barneskolen og dermed også barnet Live og hva hun trengte og burde fått og hatt den gangen. Det var tøft men samtidig også litt godt på en måte! Neste uke skal vi på tur og jeg gleder meg veldig til det, Humle-vofsen skal nemlig få lov til å være med!:D Hvor turen går vet jeg ikke helt ennå, hun skulle tenke litt og så er det litt væravhengig, om det regner flere dager i strekk er det en del steder som blir utelukket. I høst var vi nemlig på en skogstur og det var en veldig våt opplevelse!:p

Nå skal jeg ut og lufte Humle-vofsens imaginære tvilling, jeg er nemlig veldig trett og trenger litt luft sånn at jeg ikke sovner! Planen er å ta turen bort til butikken, har lyst på et eller annet godt som ikke er iskrem:p Mulig jeg også skal bruke morgendagen på å bake, da trenger jeg mel, om butikken har fått det inn igjen da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar