torsdag 11. mai 2017

Ut på tur!

I dag la jeg ut på en liten tur, målet var Bamse og Karamell, og det uten at jeg visste om de ville være der eller ikke, hehe:p Men jeg hadde flaks! de var tilstede og de hadde det ikke aaalt for travelt, heldigvis! Så jeg ble sittende der i rundt halvannen time, vi pratet litt men ikke sånn supermasse, jeg satt for det meste å så på Karamell jobbe, hihi:p Når jeg gikk fikk jeg en hundrelapp sånn at jeg kan kjøpe meg en is på 17.mai, da sa jeg at jeg heller kunne kjøpe en pakke eller tre med is, det syns Karamell hørtes bra ut!:p Og det beste av alt var at jeg fikk noen klemmer, så med yogatimen hos Humlen i går og de i dag er jeg veldig fulladet, håper det bare varer en stund!:D

Nakken min er fremdeles ikke bra, det er grådig kjipt altså! Men jeg kan i det minste snu hodet uten at resten av kroppen følger med:p Alle ekstra smerter blir på en måte så veldig merkbare føler jeg, jeg har jo nok med de stakkars beina mine... fordelen med nakken er at det hjelper med paracet da, hadde ikke de hjulpet vet jeg ikke hva jeg skulle ha gjort, jeg hadde sikkert stanget hodet i murveggen!

Jeg prøver å finne ut av hva jeg skal gjøre i sommer! Jeg vil ut og reise, vet bare ikke hvor... Sverige er jo der men det er jo så mye som må ordnes om jeg skal dra dit, det må jo passe med de jeg skal besøke, om tilbudet i det hele tatt står fremdeles, noe jeg tror det gjør, men likevel... Og drar jeg dit så er jo spørsmålet om jeg skal legge inn et stopp på Østlandet og besøke familie der, å dra innom Tigerstaden uten å gjøre et stopp kan bli svært upopulært, samtidig så er det ikke sikkert de bryr seg så veldig da... Jeg har også et annet sted jeg kan vurdere som feriemål, det er i Norge, et sted jeg kjente veldig godt som liten men som jeg dessverre ikke har vært så ofte på etter at jeg ble stor. Men hotell på det stedet, det er dyrt det...
Og så har vi jo nav da, de må jo godkjenne ferien min og det må gjøres i god tid før man drar, hvis man er så heldig å få lov å dra... jeg vet ikke helt hvordan det fungerer bortsett fra at jeg er nødt til å få godkjenning fra dem før jeg kan dra utenlands og at de må vite hvilken land jeg drar til. Regner med at det helst ikke bør gå ut over noen behandling, så om jeg drar når Humlen har ferie er det sikkert ikke noe problem å få tillatelse for da går jeg jo ikke glipp av noe behandling siden hun har ferie.

I morgen skal jeg på yoga hos Sommerfuglen igjen, Fysio-damen har nemlig tatt seg langhelg og dratt på hytten. Forhåpentligvis er det nakke-vennlige øvelser vi skal gjøre, hvis ikke så kan jeg alltid legge meg ned i barnets stilling eller noe sånt, målet er iallfall at den ikke skal bli verre! Og så er det helg, det er som regel alltid deilig!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar