lørdag 27. mai 2017

En lat og varm lørdag

I dag har jeg egentlig hatt en grådig lat men samtidig litt effektiv dag. Egentlig burde jeg jo ha tilbrakt hele dagen utendørs siden det er strålende sol, men slik ble det ikke likevel. Jeg bestemte meg for å rydde da jeg oppdaget en edderkopp som pilte over gulvet, jeg tror støvsugeren fant den, satser iallfall på det:p Nå er iallfall store deler av leiligheten ryddet og shinet, er bare roterommet som ble oversett og det har jeg tenkt å overse en stund til. Vil nemlig ut på ikea og handle litt men da er jeg avhengig av transport, så det tar litt tid:p 

Ute har jeg forresten vært nå i ettermiddag, gikk for å handle i halv fire-tiden og når jeg kom tilbake fra butikken fant jeg ut at det var perfekt temperatur til å sitte ute i skyggen og lese litt samtidig som jeg spiste en is, hihi:p Beina fikk være litt i solen men siden jeg ikke gadd å smøre meg med solkrem foretrakk jeg skyggen for det meste.

Hva morgendagen bringer vet jeg ikke helt, tror den skal være rolig sånn som i dag! Om yr får riktig så skal det være pent vær og da kan jeg godt sitte ute og lese, om det ikke blåser for mye da! På mandag skal jeg møte veilederen min på dette avklarings-opplegget NAV har henvist meg til, det blir interessant altså! Jeg er litt spent på om jeg er nødt til å fylle 30 timer i uken sånn det står i informasjonsheftet jeg har fått! Men svar på dette får jeg på mandag så jeg må jo bare vente og se!

Nå skal jeg lage litt middag, egentlig har jeg fryktelig lyst til å grille men jeg har ikke noen koselig uteplass... eller, det er litt feil, jeg har en liten koselig uteplass men om jeg sitter der så sitter jeg på utstilling for alle som kommer inn i gaten, og det er ikke alltid like gøyt! Så istedenfor å grille ute griller jeg heller noen grillpølser i stekepannen, enkel og grei middag på en varm og deilig dag!:p

Ooo, det må forresten ropes et høyt hurra for Humlen som nettopp har hatt bursdag!:D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar