torsdag 18. mai 2017

Mørbanket!

Dagen i dag har gått fort syns jeg! Var litt sånn "dagen derpå" dag når jeg våknet, følte meg litt mørbanket rett og slett, det å stå i ro tok virkelig knekken på meg, samt det å gå hjem i bunad da:p Så dagen startet rolig, jeg visste ikke hva jeg skulle finne på og kjente at jeg var nødt til å gjøre noe for ikke å gå i veggen. Derfor ringte jeg Pinnsvinet, det var grådig lurt! Hun skulle på jobben en tur og sa at jeg kunne være med og sitte der nede mens hun jobbet, noe jeg takket ja til. Mens hun var opptatt satt jeg enten å leste i Sagaen om Isfolket eller skravlet med en gammel lektor, han visste til og med hvem min norsklærer fra videregående er, haha:p (ikke at det er så veldig vanskelig da han har gjort mye bra som er kommet i aviser blant annet.)

Når Pinnsvinet fant ut at hun var ferdig dro vi videre til butikken for å handle litt og så var jeg hjemme igjen. Men da hadde heldigvis ettermiddagen startet og dagen gått til noe annet enn å glo på tv!:p

For en time siden tikket det inn en melding fra avklaringstilbudet som nav har henvist meg til. Og jeg kjenner at jeg rett og slett blir en smule irritert! Det står at de har sendt meg et brev, men jeg har ikke mottatt noen brev i det hele tatt! det eneste som har landet i postkassen min denne uken var en pakke med en bukse som jeg hadde bestilt på nettet, den kom på mandag. Var faktisk nettopp ute og sjekket selv om jeg sjekket den tidligere i dag, men fremdeles var det ingenting der. Det samme skjedde når jeg skulle på forrige møte med nav-damen for rundt to måneder siden, da lå møteinnkallingen i posten samme dag som møtet hadde funnet sted... men da hadde vi avtalt på telefonen så derfor var jeg jo klar over når jeg skulle dit! Joda, jeg kan jo på tirsdag sånn sett men det hadde jo vært greit å fått et senere tidspunkt enn klokken NI og ikke minst litt lengre varsel enn sånn sett bare fire dager i og med at meldingen tikket inn 20.05... I tillegg hadde det vært greit å vite hvor lenge informasjonsmøtet skal vare, det står det nemlig ingenting om... Forhåpentligvis får jeg litt oppklaring i ting når jeg ringer i morgen da!

Nå skal jeg spise litt is, ble knapt spist i går så da har jeg en god grunn for å spise det i dag også, moahaha!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar