lørdag 6. mai 2017

En solfylt lørdag

For en fantastisk soldag dette her har vært! Jeg har gått uten jakke, første gang i år, hadde en cardigan i sekken bare sånn i tilfelle men den fikk jeg heldigvis ikke bruk for! Når jeg våknet kjente jeg at jeg ikke orket en dag i solen sånn som i går, jeg har jo egentlig vært veldig flink denne uken og tilbragt myyyye tid i solen! Derfor fant jeg ut at jeg kunne gå på shopping, trenger litt nye klær men jeg fant ingenting jeg ville ha.

Måtte ta melkeruten hjem igjen, orket ikke å gå selv om det bare tar 20min eller noe sånt, det var litt for hett, og så er det bare oppoverbakker hele veien:p Men til slutt så kom jeg meg hjem og da bar det rett til butikken sånn at jeg kunne kjøpe en is, i går spiste jeg faktisk to, i dag blir det visst bare med en:p 

Og så var det bare til å slenge beina i sofaen og glo litt på tv:p Gjorde litt yoga også, la meg i en god bolster-twist og vet du hva? jeg sovnet! Heldigvis sov jeg ikke så veldig lenge da, det er jo greit når det først skulle skje! Lurer på hva Humlen kommer til å si når hun får vite det på onsdag! hahaha!:p Tror hun kommer til å godta det, mener å huske at hun har sagt noe om at det er greit å sovne når man gjør yoga, mulig det bare er en ønsketenkning fra min side da, haha:p

Beina protesterer litt og vil helst bli brukt minst mulig resten av helgen, det ønsket skal de mer eller mindre få. Nå går det i Mot i Brøstet på tv2Sumo, takk og lov for det, for på den vanlige tven er det ingenting å se på! og er det noe interessant så er det garantert noe jeg har sett før! Har jo forresten sett dette òg en haug ganger men det er i det minste litt morsomt å se på!

God lørdagskveld til dere!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar