lørdag 13. mai 2017

Dundret i veggen...

Onsdag var fantastisk, torsdag var fantastisk, fredag var fantastisk, lørdag var, tja, en katastrofe? eller, kanskje ikke så ille, men ille nok... Jeg skulle visst ikke få mer enn tre gode dager på rad før det smalt denne gangen... Natten var en katastrofe, sov urolig og våknet selvfølgelig med en ny strekk i nakken. Denne gangen var det heldigvis betraktelig lettere enn den jeg fikk natt til mandag da! Nå er det stort sett bare vondt i en spesiell bevegelse eller om jeg tar på senen, heldigvis! I tillegg til nakken slo beina seg vrange, det samme gjorde energisjefen, energi skulle jeg visst ikke få et korn av engang... 

Når jeg først klarte å komme meg opp kom jeg ikke så veldig mye lengre enn sofaen. Planen var å ta bussen til et eller annet sted men det ble bare med tanken, jeg klarte ikke å finne ut hva jeg ville gjøre eller hvor jeg ville dra. Da var det greit at Olsenbanden gikk på tv, så hadde jeg noe å glo på mens jeg prøvde å finne ut av dagen. Men det ble ikke noe mer fornuftig enn en butikk-tur når jeg først klarte å komme meg ut, var bortom Pinnsvinet men bilen hennes var vekke så der var det ingen hjemme. Etter en sullete sulletur til butikken holdt jeg på å sovne, jeg var, og er forsåvidt, fryktelig trett, så da gjorde jeg litt yoga i håp om å våkne litt. Hvor mye mer våken jeg egentlig ble vet jeg ikke helt, men jeg klarte i det minste å holde meg våken! Middag har jeg også laget, mexikansk tomatsuppe, var god men den kunne gjerne ha smakt litt mer! Neste gang må det mer tilbehør i den tror jeg!

Sitter å vurderer hva jeg skal gjøre på 17.mai. Jeg har faktisk lyst til å gå i tog, vel og merke et lokalt tog og ikke hovedprosesjonen i sentrum! Aller helst har jeg lyst til å dra til Humleplassen sånn jeg gjorde i fjor, men med den værmeldingen som er nå blir det ikke det så veldig kjekt. Jeg prøvde å få med meg Pinnsvinet til å gå i toget, hun bare fnøs, hehe:p Men jeg tror jeg skal snakke med Blomsterdamene på tirsdag, det må jo være en fane jeg kan gå bak, om det ikke bare er skolene som går da, det er jeg ikke helt sikker på. 

Nei, nå skal jeg sjekke om suppen er kald nok til å settes inn i kjøleskapet og så skal jeg strikke litt! God kveld til deg!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar