fredag 12. mai 2017

En fantastisk yogatime!

I dag har jeg vært på en fantastisk yogatime hos Sommerfuglen! Det var veldig gøyt og veldig utfordrende og en god smule vanskelig! Men jeg klarte det, sånn iallfall greit til å være første gang jeg prøvde det da, en sånn skli-øvelse:p I tillegg har nakken min blitt bra igjen! det kjennes iallfall slik ut, så jeg velger å tro at det også stemmer! Sommerfuglen var klar over at jeg har hatt vondt i nakken for jeg sa det når jeg kom, så hun var veldig flink til å passe på den for meg slik at jeg ikke overdrev eller gjorde øvelser som kanskje kunne bli litt i det meste laget for den! Tror sannelig at den satte veldig stor pris på det!:D

Etter at timen var over satt noen av oss skravlet litt, det var veldig koselig! Så turet jeg avgårde mot byen, planen var å kjøpe litt snop, haha:p Og så gikk jeg forbi sunkost, da fant jeg ut at jeg hadde lyst på te, av smakesprøvene jeg fikk av Humlen likte jeg best relaxen og lakrisen og heldigvis fant jeg begge to!

Nå er det helg men hva jeg skal gjøre i helgen aner jeg ikke. Det ser ut som om det blir oppholdsvær med muligheter for litt byger, syns det kunne ha vært sånn det var for en uke siden jeg! vil ha sol og varme, ikke regn og kald, sur vind! Men jeg regner med at solen og vamen kommer tilbake etterhvert da!:D Forøvrig er det fantastisk vær ute, ikke en sky i sikte her jeg ser ut av vinduet!

Strikketøyet roper på meg så jeg tror jeg nesten må gi det litt oppmerksomhet nå. Har nemlig en ting som må bli ferdig, prosjektet mangler bare tre ting men det er sånn pirkete og knotete. Men når det blir ferdig så kommer det til å bli grådig skjønt!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar