søndag 7. mai 2017

Nok en strålende soldag her i byen! Jeg burde så absolutt ha vært ute og nytt den men jeg har vært mer inne enn ute dessverre.... en liten tur ut hadde jeg men jeg tror ikke den varte i mer enn tyve minutter. Satte meg ut for å lese men det blåste jo noe helt vanvittig og det var ikke særlig mye le å finne i min krok... Men, men, jeg har jo vært veldig mye ute i uken som har gått, så en dag mer inne enn ute er helt okey! Jeg har fått gjort noe fornuftig da, nemlig strikket på et sånt pirkeprosjekt jeg har gående! Nå nærmer jeg meg faktisk slutten sakte men sikkert, har heldigvis ikke så mye igjen og det er jeg glad for!

Uken som kommer er per nå en vanlig uke, og det er jeg glad for! Har ingen planer i morgen, tirsdag er som vanlig strikkeklubb, så er det Humlen, på torsdag håper jeg på å komme meg ut til Bamse og Karamell og på fredag skal jeg på yoga hos Sommerfuglen. Fysio-damen skal nemlig på hytten og tar seg en langhelg, så da gjør jeg det også:p Hos henne har jeg forresten endelig fått meg frikort!:D Var inne og sjekket det nå og helfo skal visst ha utbetalt pengene til overs til meg i uken som var:p 

Nå skal jeg eeh, tja, si det! vet ikke helt hva jeg skal finne på, strikke litt mer, kanskje!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar